sobota, 18 sierpnia 2012

49.6

Coś mnie ciągnie w tą drugą strone, odsuwa ode mnie myśli i postanowienia, które wczoraj przelałam na bloga.. Nie wiem co mam robić a zarazem wydaje mi się to takie jasne..!

"300 kcal i koniec, co Ty sobie wyobrazasz? Uważasz się za lepszą od innych, bo wazyłas kiedys 42..? A moze uważasz się za lepszą, bo waga znowu zeszła poniżej 50 kilo.? To tylko odwodnienie, po dzisiejszym przeczyszczaczu o 4 rano... Miałas nie brać. Ale jak jesteś słaba i zjadasz kinder czekoladke i chlebek chrupki z serem żółtym na kolacje to musisz pokutować..."

Tak muszę, wiem. O 4 rano weszłam na wage a tam 50.7 kg. Nie pomyślałam o tym, ze jestem przed okresem, dostałam paniki i od razu zrobiłam sobie Xenne z 3ech torebek.  Zapaliłam papierosa, nastawiłam pranie, nie mogłam zasnąć. Wiedziałam już, że mam przechlapane, zdrową diete szlag trafił...
Przebudziłam się o 9, waga zeszła do 50... Zasnęłam jeszcze na troche i obudził mnie ból brzucha, xenna zadziałala. Teraz waga 49.6 kg..
To jest chore, po co ja sie tyle razy waze, nie wiem..
Tyle dobrze, że wymiary zostają bez zmian... Centymetr nie skłamie i nie oszuka...
i teraz boję sie cokolwiek zjeść, bo nie zniosę znowu wagi powyżej 50...Może dzisiaj 300 kcal, nie zaszkodzi mi  jak raz zjem mniej, oczyszcze sie, mam jabłka, grejpfruta, pomarańcze, kefir, chlebek chrupki.. I brokuły. Także wszystko dietetyczne. Muszę pamiętac, ze to mi nie zaszkodzi, ze od takich produktów nie przytyje... Muszę pamiętac.. Dzisiaj mam w dodatku prace na południe, wiec spale troche kcal..
Idę się pouczyć.. Narazie tylko kawa i wafel ryżowy.

47cm<3 w udzie aktualne..
nie moge się doczekać..!

A Wam dziękuję z całego serduszka za dobre słowa.:*
To Wy jesteście największą motywacją.;)

A to zdjęcia z wakacji, jedno w stroju, tak jak obiecałam.:)



12 komentarzy:

  1. Idealne opalone ciało. Zazdroszczę ja zawsze jestem blada jak ściana bo mam uczulenie na słońce. Nie polecam tak często brać Xenny czy innych środków przeczyszczających bo jak odstawisz to będziesz miała problemy.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie jesteś opalona;) Co do diety mam nadzieję że jakoś się pozbierasz i będziesz jeść z nastawieniem "od tego nie przytyję"
    Trzymaj się kochana:**
    Chudnij;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz na zdjęciach!
    Co do diety, to nie wiem dlaczego, ale przypuszczałam, że zobaczę u Ciebie post takiej treści. Mimo to nadal mam nadzieję, że Ci się uda wyjść z tej obsesji. Jeśli będziesz jeść tylko dozwolone produkty, to nie przytyjesz. Nie ma o tym mowy.
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie masz ciałko piękne! :) (co to za kolor włosów? taki rudawy prawda? Podasz nazwę?)
    Oplanizna o którą sie staram zawsze od nie wiem ilu lat.

    Stop z Xenna! Naprawdę stop! (jestem hipokrytką, tak wiem) Ale stop! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się twoje kości biodrowe, cudowne, będę je sobie oglądać od czasu do czasu.

    Hmm, ja sobie też postaram sama poradzić, ale nie wiem, z chęcią bym się wspomogła np. jakimiś tabletkami przeciw depresji i na fobie społeczne, tylko jak już bym miała brać to pewnie bez jakiejś terapii czy ćwiczeń to to mało skutkuje. Na razie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, co za figura, Boże daj mi Twoją figurę, zazdroszczę! WOW ! jestem pod wrażeniem, też chce być taka i też staram się jesć 300 kcal dziennie i czuję, że będę coraz więcej tyła, nawet jak tylko tyle będę jadła, potzrebuję wsparcia.

    http://jedencelkilogramymniej.blogspot.com/

    zajrzyj i zostaw po sb ślad

    pozdrawiam chudziutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, miałam podobnie. Ważenie się kilka razy dziennie. Teraz wagę omijam, niestety.
    Śliczne masz te kości biodrowe i takie drobne rączki, ramiona. Talia też jest.
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygladasz, jeszcze troche i bedzie perfekcyjnie !!! Super ze juz widzisz 4 z przodu !!! Ja w przeciwienstwie do CIebie, boje sie wagi. Ostatni raz sie wazylam w czerwcu ... dzisiaj jestem chudsza niz wtedy ale nadal boje sie wagi ...kiedys bede musiala sie zmusic!!
    Ale kosci biodrowe na lezaco sa bardzo ladne :*
    ...GZD..xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu! uwielbiam wchodzic na Twojego bloga, jestes taka motywuujaca! sposb w jaki piszesz i wyrazasz emocje, i slowa jakie mowisz!

    ale co do notki, to nie mozesz sie glodzic, bo pozniej cokolwiek zjesz, bedzie jojo! takze trzymaj sie swojej zdrowej diety a ta magiczna 4 napewno zawsze bedzie z przodu!
    dzieki Ci za te hekktolitry motywacji z twojej strony! mam teraz ogromny zapal zeby zaczac wszzystko na nowo
    +b.ladne cialo masz, chudzinka! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś chuuda ! I ładnie wyglądasz ! Świetne nogi i opalenizna ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ciałko !! zadroszcze Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń